maandag 19 november 2012

Trend: Dip Dye Hair

Op het moment een ontzettend grote trend, de dip dye hair trend. Wat is dip dye hair? Kort samengevat betekend dip dye ''gekleurde haarpuntjes''. Dus stel je eigen haarkleur is blond, dan kun je bijvoorbeeld een bruine dip dye nemen. En bij bruin haar bijvoorbeeld een blonde dip dye.



























Maar natuurlijk hoeft een dip dye niet alleen met natuurlijke kleuren te bevatten. Je kunt bijvoorbeeld ook roze dip dye, of blauwe dip dye nemen.





















Ik heb geen dip dye, en de reden waarom ik geen dip dye heb is, stel de dip dye die ik heb, staat mij niet, dan kan ik de dip dye er niet zomaar uitwassen.

Hoe lang houdt dip dye? Dip dye houdt even lang als dat je je haar zou verven, vrij lang dus. Je kan het vergelijken met als je je haar zou verven, en je je eigen haarkleur terug zou willen, de kleur moet er dus uitgroeien. Bij dip dye is dit precies hetzelfde verhaal. Als je dus van je dip dye afwilt, moet je het eruit laten groeien, en dit kan erg lang duren.


























Misschien, over een paar jaar, neem ik ook dip dye. In een lichtbruine kleur. Ik ben zelf blond, en het mooiste lijkt het me als ik dan een lichtbruine dip dye neem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten